SKARPHEDEN
Bliv skarpere på dialogen med jeres kunder før, under og efter salget.
En skarp dialog med kunden har betydning gennem hele salgsprocessen - fra første kontakt til opfølgning efter salget.
Jeg træner sælgere i at optimere salgsprocessen ved at undervise i salgsteknik og kommunikation på en let og underholdende måde. Målet er at forbedre sælgernes evne til at skabe værdi for kunderne og derved øge lukkeraten.
Som en del af salgstræningen foretager vi sammen en brainstorming af jeres unikaer – det er de elementer, der adskiller jer fra konkurrenter, og som gør jeres ydelser attraktive for kunden. Sammenholdt med en behovsanalyse skaber disse unikaer indblik i, hvordan jeres forretning adskiller sig i et konkurrencepræget marked.
Jeg har erfaring med, at de virksomheder, jeg arbejder med, opnår gode resultater og øger omsætningen med mellem 10 og 1000 procent. Flere har endda flerdoblet omsætningen fra et i for vejen højt niveau.